
Werken aan een sterk, menselijk merk!
In een wereld waarin iedereen schreeuwt om aandacht, is het steeds moeilijker om de juiste mensen voor je te winnen. Een sterk, menselijk merk is daarom belangrijker dan ooit. Wij geloven dat echte verhalen raken! En iedereen heeft een verhaal te vertellen. Het is de kunst om dit op een unieke en herkenbare manier te delen met je doelgroep.
Basis voor een sterk merk
Het merk-DNA laat zien wie je bent, waar je voor staat en wat je te bieden hebt.
Branding
Alles wat je als merk doet en zegt valt onder branding. Het is eigenlijk de manier waarop je je als bedrijf moet gedragen. Jouw merk-DNA. Zorg dat jouw merkidentiteit overeenkomt met je strategie en positionering. Zo zorg je ervoor dat mensen jouw merk gaan herkennen.
Hoe creëer je een sterke merkidentiteit?
Samen met jou gaan we helemaal terug naar het begin. We bepalen samen het DNA van jouw bedrijf óf scherpen dit aan.
- Visie - waar geloof je in?
- Missie - waar ga je voor?
- Merkbelofte - wat beloof je?
- Kernwaarden - wat zijn je drijfveren?
- Het karakter van je merk - archetypen
Deze strategische basis is o.a. hét startpunt voor branding en je communicatiestrategie.
Een krachtig verhaal
Een bedrijfsverhaal vertaalt de merkidentiteit naar een authentiek verhaal dat herkenning creëert. Deze inspirerende corporate story is het fundament voor de communicatiestrategie.
Communicatiestrategie
Resultaat boeken met marketing en communicatie begint met een goede strategie. Wie zijn de doelgroepen, waar zijn ze te vinden en hoe kunnen we ze bereiken? Welke reis maakt de klant richting de aankoop van een product of dienst. Wat is ons doel en onze boodschap?
Plan van aanpak
We maken een plan. Een heel boekwerk? Nee, wij maken een handige uitwerking van je merk-DNA en communicatiestrategie zodat we meteen aan de slag kunnen.
Ook aan de slag?
Neem contact op met Marscha de Booij, communicatieadviseur:
- 06-15143409 - 0114-691359