
Blog Hanne - Werken bij Arrangé: een plek waar werkplezier en uitdaging samenkomen
‘Ik leerde collega Suzanne kennen tijdens de babyshower van mijn schoonzus. Zij vertelde zo enthousiast over haar werk bij Arrangé dat ik ze ben gaan volgen. Toen ik een tijd later een vacature zag, was dat mijn kans. Mijn werkzaamheden bij Arrangé zijn ontzettend leuk en afwisselend. De ene keer werk ik aan een social post of nieuwsbrief, de andere keer ben ik betrokken bij de organisatie van een event.'
'Als kind wilde ik juffrouw worden, totdat ik op de beroepenposter in mijn slaapkamer het beroep ‘reclamemaker’ ontdekte. Ik had er nog nooit van gehoord, maar mijn nieuwsgierigheid was gewekt. Sindsdien wist ik dat ik iets met communicatie wilde doen.
Plannen en organiseren
Na de middelbare school volgde ik de mbo-opleiding Marketing en Communicatie aan het ROC en daarna de hbo-opleiding Communicatie aan de HZ in Vlissingen. Aansluitend deed ik toch nog de lerarenopleiding, want het onderwijs kon ik blijkbaar toch nog niet helemaal loslaten. Als bijbaan werkte ik bij Arentis, ter ondersteuning van de storingsdienst. Na mijn afstuderen, kreeg ik daar een baan als storingscoördinator aangeboden. Dat was toen een mooie kans. En, eigenlijk was het zo leuk, dat ik er zelfs 7 jaar heb gewerkt! Als er verhuurde machines kapot waren, stuurde ik de monteurs aan. Daarnaast regelde ik onderhoudsafspraken. Ik leerde dus veel over plannen en organiseren.
Organiseren, aansturen en het geheel bewaken
Inmiddels woon ik met mijn man Marc en dochtertjes Sam (6) en Bobbi (4) in Axel. Ondanks dat ik het naar mijn zin had bij Arentis, wilde ik weer kiezen voor het communicatievak en kwam ik terecht bij Terneuzen Hotels. Daar kon ik mijn kennis over en interesse voor plannen en organiseren verder inzetten. Zo was ik actief betrokken bij de ontwikkeling van hun eerste magazine. Ik bepaalde mee de inhoud, leverde input aan en redigeerde. Interessant om vanaf 0 te beginnen en aan het eind van het proces een mooi magazine te zien liggen! Ook mocht ik evenementen opzetten, zorgen voor entertainment, de opmaak van uitnodigingen... Organiseren, aansturen en het geheel bewaken: dat doe ik graag. Daarnaast verzorgde ik de social media, schreef ik blogs voor de website en maakte ik nieuwsbrieven op.
Mooi bureau: prettige sfeer en fijne werkgever
Ik ben heel trots dat ik nu bij zo’n mooi bureau als Arrangé werk, waar ik mijn kennis en ervaring binnen het communicatievak goed kan inzetten. Al in mijn tweede week kreeg ik het vertrouwen om aanwezig te mogen zijn bij een start bouw event, waarbij ik bovendien verantwoordelijk was voor het uitvoeren van het draaiboek! De sfeer op kantoor is prettig en het team van Arrangé is hecht. Iedereen staat voor elkaar klaar en ondanks dat we veel te doen hebben, is de sfeer rustig. We maken als collega’s tijd voor elkaar, helpen waar nodig én het is gezellig onderling. Marscha is een fijne werkgever. Ze neemt haar tijd om alles duidelijk uit te leggen en is betrokken. Zo vindt ze het fijn om te horen wat er speelt, zowel zakelijk, als privé, en toont ze empathie als we ergens tegenaan lopen. Bovendien voelt ze feilloos aan wat klanten nodig hebben en blijft ze altijd kalm.
Ons werk draagt bij aan het succes van de klant
Ik verzorg onder andere de social media voor veel van onze mooie klanten, zet nieuwsbrieven op, bewaak de contentplanning, beheer websites en coördineer de opzet van een verkoopbrochure. Dat vorm zien krijgen, is wat mij voldoening geeft. Waar ik nog meer voldoening uithaal? Als ik zie dat mijn werk bijdraagt aan het succes van de klant, maar ook de afwisseling, het leren van verschillende branches en het werken aan klantrelaties. Kortom: mijn werk bij Arrangé geeft me niet alleen de kans mijn creativiteit kwijt te kunnen, maar ook om écht impact te maken voor onze klanten.’